یادگیری بورس

۴ بازديد
روش‌های یادگیری :
 
به طور کلی سه روش برای یادگیری بورس وجود دارد.
 
روش اول: یادگیری از طریق مطالعه و شرکت‌ها در دوره‌های آموزشی
 
منظور از مطالعه، خواندن چت‌ها و گفتگوها در شبکه‌های اجتماعی نیست. نیاز نیست که صفحه اخبار، سایت‌ها و کانال‌های بورسی را مرتبا رفرش کنیم تا خبری برسد و با خواندن یک خبر مثبت از شرکتی که سهام آنرا در اختیار داریم احساس بهتری پیدا کنیم.
 
پیشنهاد می‌کنیم کتاب‌هایی از سرمایه‌گذاران بزرگ و تحلیلگران برتر را مطالعه کنید.
 
 
 
روش دوم: یادگیری از طریق اقدام و انجام معاملات
 
به تنهایی حتی با خواندن صدها کتاب، در صورتی که دست به عمل نزنید هیچ نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود. بخش مهمی از یادگیری زمانی تکمیل می‌گردد که شما از دانشی که کسب کرده‌اید در عمل بهره بگیرید و دانش‌تان را کاربردی کنید. نگران شکست هستید؟ پس هیچوقت پیشرفت نخواهید کرد! به این فکر کنید که هیچکس بدون اقدام نتوانسته به جایی برسد. اما قبل از اقدام، بهتر است مفاهیم مقدماتی بازار را یاد بگیرید، قوانین را بشناسید و بدانید در حال انجام چه کاری هستید.
 
 
 
روش سوم: یادگیری از طریق مربی و مشاور
 
امکان دریافت مشاوره از یک مربی و فردی که واقعا در بورس پیشرفت کرده و در حال حاضر می‌دانید که تجربه و مهارت بالایی دارد یک نعمت بزرگ است. ولی برای پیشرفت پایدار، مشاوره گرفتن نباید برای دریافت پیشنهاد خرید و فروش سهام باشد و باید برای یادگیری از مشاوره بگیرید.
 
 
 
وظیفه کارگزاریها چیست؟
 
کارگزاریها وکیل و نماینده تام الاختیار برای خرید و فروش سهام هستند و بدون واسطه آنها هیچ کس نمی تواند در تالار بورس خرید و فروش کند. حضورمردم در تالار بورس الزامی نیست بلکه آنها جهت مشاهده تابلوی قیمت‌های تالار بورس و مشورت کردن با سایر سهامداران و دلگرمی دادن به یکدیگر در هنگام افت قیمت‌ها در تالار معاملات بورس حضور می یابند
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.