نماد و دیگر اطلاعات بورس

۴ بازديد
نماد: هر یک از شرکت ها برای حضور در بورس نمادی دارند که شما برای خرید و یا فروش سهم از آن شرکت، باید نام نماد آن ها را بشناسید و برای سرمایه گذاری، این نمادها را فراخوانی نمایید.
قیمت در باکس خرید و فروش: در این قسمت شما قیمتی که می خواهید براساس بازه تعریف شده در هر سهم بپردازید را در سیستم ثبت می کنید. این بازه دو قیمت دارد که اصطلاحا به آن ها قیمت سقف (بالاترین قیمت سهم در بازه تعریف شده در روز) و قیمت کف (پایین ترین قیمت سهم در بازه تعریف شده در روز) می گویند که به ترتیب اغلب به رنگ های سبز و قرمز نمایش داده می شوند.
حجم در باکس خرید و فروش: این واژه تعداد سهم هایی که شما قصد خرید یا فروش آن ها را دارید، نشان می دهد.
در صفحه اول معاملات خود نیز می توانید منبع مالی یا همان پولی که در صندوق خود به منظور انجام معاملات بورسی واریز کرده اید را ببیند.
پس به طور کلی نحوه معاملات در بورس این گونه است که شما باید در ابتدا مقداری پول منبع مالی به صندوق خود در کارگزاری واریز نمایید. بعد با توجه به اطلاعات و تجزیه و تحلیل های خود از یک سهم به خصوص، آن را از طریق دیده بان و یا قسمت های مخصوص به خرید سهم، فراخوانی کرده و بعد در باکس مربوط به خرید و فروش، قیمت و تعداد سهم مورد نظرتان را درج کنید. سپس با کلیک بر گزینه ارسال سفارش، خرید یا فروش، معامله مورد نظر خود را صورت دهید.
بخش دیگری در صفحه معاملاتی شما وجود دارد که شما می توانید سفارشات خود را در آن مشاهده کنید. در این بخش سفارشات شما لیست شده و نوبت شما در صف خرید و فروش نمایش داده می شود
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.